luni, 29 iunie 2009

O vecina excentrica


De la ultima grindina,am auzit tot felul de zgomote care mai de care mai ciudate pe scara. Or fi fantome,o fi vreun soarec obraznic...ei,asta e.Doar n-oi scoate facaletul ca sa calmez spiritele. Azi am vazut ce era de fapt: o gagica s-o mutat la mine in scara si aseara chema lumea la bairam de bun-venit.Ii bun,petrecareata.

Sa va spun si cum arata...are un look complet original.Pe spate are parul gri,cu fire albe si negre care il acompaniaza,pe burta e perfect alba(sa-i arat unde se poate bronza?), ochii sunt albastri si are niste urechi ca de magar.Ce mai,e frumoasa foc vecina mea :X

Azi am gasit-o in fata usii,am vrut s-o iau in brate dar a fugit.Am intrat in casa,am sterpelit o bucata de pizza si am plecat dupa vecina.Ea era pe la etajul trei,ii lasa o bucurie pe pres unui vecin.O strig,ia pleaca la patru.Trec vecini,se uita lung la mine eu nimic,trebuia sa-i dau pizza aia si gata.Ca s-o fac cumva sa coboare de la trei,i-am aruncat cea mai proasta parte din mancare. O infulecat-o imediat si a inceput sa se tina dupa mine.Ei,asta e. Am agatat-o b-).Am coborat pana la usa scarii si langa boxa,am strigat-o,fluturand o bucatica de pizza totodata.Inainte fugea de mine dar acu,daca tot aveam ceva bun o venit.Ba chiar m-o lasat s-o iau in brate si torcea de mama focului.Materialista naibii x( I-am tot rupt bucatele pana s-o saturat.Si o data ce o mancat, a prins energie si de-acu devenea foarte harnica:se suia singura in brate la mine. Pana la urma am pus-o cu botul spre mancare si am fugit in casa.

Vecina asta a mea e smechera tare.Dupa ce ca a venit neinvitata,fara sa dea un ban,a mai si convins vecinii s-o ajute.Astfel,ea are cel mai mare apartament dintre toti(toata casa scarii), un dulap stricat in care doarme(eu v-am spus ca-i smechera), o cutie de carton captusita cu pliante si chiar un scaun confortabil.In schimb,e destul de generoasa: daca cineva o mangaie prin aceeasi zona in care se spala,ea nu musca,ci il spala si pe om.Iac-asa,macar curat sa ajunga acasa. In schimb, daca omul n-o lasa sa faca gimnastica in brate la el(nu de alta,dar pica) il prinde sexy de mana si asa ramane.Eventual se mai si uita inocent in sus.

Aseara am avut sedinta foto.Asa,ca intre vecine:) Si cum asta de la parter e cea mai noua,eu si vecina de la patru ne-am apucat s-o pozam.Dar gagica o fi de prin parti straine,ca nu pare sa mai fi patit asa ceva vreodata.Cel putin nu cred sa fi vazut blitz asa smecher,cum avea telefonul. Prin urmare,vecina asta veche a apasat pe buton,a aparut o lumina albastra,vecina noua facuse niste ochi maaari :O de parca tocmai aterizasera extraterestrii si gata poza.
Apoi,tanti fotografa s-a apucat sa-mi pozeze vecina asa cum trebe: pe lung,pe lat,pe diagonala, cu portofel,fara portofel...ca la o sedinta foto adevarata:) Inca un pic si-mi facea vecina pitipoanca:D.

Aici,vecina e intr-o dunga.Pe diagonala,asa ;)
Acum vecina e bogata,are portofel (furat de la cucoana de la patru:D ) dar il foloseste drept punct de reper:bai,oare lunec sau mi se pare mie?
Cine esti tu,bai jivina? se intreaba ea.Ha?Te-ai ofticat?Si-acuma pici?
Hai mai stai oleaca,incheie gagica impaciuitor conversatia cu portofelul,dupa ce a descoperit in interior o bancnota de 500 de mii.

Ce ziceti?Va place de noua mea vecina? Asa-i ca-i frumoasa?:->

blog comments powered by Disqus