marți, 30 iunie 2009

Lupta cu Photoshop-ul


Am vrut si eu sa-mi fac un banner pentru blog:( Am gasit un baiat priceput,l-am rugat frumos,i-am dat niste detalii complet ametitoare despre cum as vrea sa fie si dupa doua zile o aparut cu un banner dragut.Atata doar ca eu intre timp ma gandisem la alta varianta. Am desenat-o,am aratat-o la tot satul,inclusiv lui.Ne-am sfatuit iara,mi-o aranjat si sucit tot pana o iesit frumos:) Atata problema:gresise o culoare.Ei,hai ca mi-l fac singura,l-am chinuit destul pe baiat.Intre timp,un amic ma sfatuise sa ma invat cu Photoshop-ul ca cica am potential.Bine,draga:)

Am inceput cu varianta usoara:am cautat pe google.Am intrat pe un site cu muuulte variante de Photoshop.Il intreb pe amic ce sa aleg,el zice ca cea mai noua versiune.Habar n-am care o fi aia,dar sursa oricum nu era buna asa ca sa trecem mai departe:)

Am intrat pe torrente.Iarasi o lista lunga cat o zi de post,din care am ales la intamplare. Downloadez,dau sa instalez no,trebe inchis Mozilla.Il inchid,dau a doua oara si cred ca Mozilla mea l-o fi batut tare pe nea' Photoshop ca n-o mai vrut sa se deschida sub nicio forma. Bine,ba fraiere.Lasa ca ma duc la altul. Si am mai downloadat o varianta...

De data asta am inchis din timp Mozilla,sa nu se supere nimeni si incerc.Se pare ca varianta aia era rusinoasa al naibii ca n-o dat niciun fel de semn de viata.Bine,draga:) Si am plecat la altul.

A treia varianta nu stiu ce-o patit,ce n-o fi patit,dar tot n-a mers.Nervoasa din cale-afara, am apelat la baiatul cu banner-ul.Mi l-a dat frumos,cand mai erau doua fisiere de ademenit,o picat netul.Isi revine,baiatul iar ajunge pe mess,iar imi da programul,dar nu era sub forma de fisier asa ca s-a imprastiat in tot calculatorul,de nu mai stiam care cum venea.In schimb,avea buton de lansare:-> Ha,ti-am venit de hac>:) zicea gandirea mea malefica:P Dau click,no,cica nu e bun ca lipseste ceva si tre sa-l reinstalez. Bine,draga:) Iau de-o aripa butonul de setup,ii spun niste vorbe dulci la ureche si ii trag un sut sa se instaleze mai repede.S-a apucat de plans si n-o mai vrut:D

Ma intorc la baiat,el isi face o cruce si scuipa in san de mirare si imi da sa iau de pe un site o versiune gata aleasa,nu mai trebuia sa-mi bat capul.Dau download si imi povesteste ceva pe ecran ca ar dura vreo doua-trei ore.Asta pe la sase seara.Ok,nu-i bai.O venit furtuna si lesinarea pentru un moment al Internetului a dus ca Photoshop-ul sa vina la mine in vreo zece minute. Bucuroasa foc,dau sa-l instalez no,iar nu-i bun.Mai incerc o data,pe la sapte.Downloadarea a inceput la ora sapte si s-a terminat la 11 juma.Intr-adevar,a durat doar doar doua ore jumate, dupa cum imi soptea cineva pe ecran. :) Ca sa fiu sigura ca nu-l pierd,m-am apucat tot atunci sa-l instalez.Am inchis tot,sa nu se supere cumva.Si stau.Si stau iara.Se face 12,vecina ma intreaba daca vin maine cu ea la piata.Ii raspund ca nu stiu si iar stau.Vecina ma intreaba cu cine sunt maine acasa.Ii dau acelasi raspuns si-mi continui aceeasi treaba:stau. Pe la unu am inchis monitorul si m-am intins pe patl;macar locul sa-l schimb.Pe la unu jumate o dat Dumniezo si o terminat de instalat.Perfect:* Acu hai sa cautam butonul de lansare. Pe unde o fi?:-? Caut, scotocesc...nimic.Deodata vad doua(!) butoane pe desktop dar am constatat dup-aia ca niciun nu mergea:| Pana la urma mi-am bagat piciorul si m-am dus la culcare.

Azi dimineata iar!L-am luat cu frumos, hai mai mama,fi si tu ascultator si l-am pus iar sa se instaleze.Intr-un final am reusit,am gasit si nenorocitul ala de buton de lansare si acu hai sa facem banner-ul.Aham...siiiigur.Inca am dubii cum se schimba culoarea pe o anumita portiune.Dar las ca ma fac eu mare:)

ps:Sa nu-mi ceara careva banner-ul ca-l inghit de viu:)Ceapa ma'sii de Photoshop:-L...
blog comments powered by Disqus