joi, 18 iunie 2009

La noi si vacile sunt educate...

...de catre orice prost de pe drum.Eram in seara asta prin Hemeiusi,pe un drum drept si extrem de aglomerat la momentul respectiv.Aveam in fata mea pe unu care ma chinuise cu mersul legal tocmai de la Bacau iar acum imi punea o frana in fata teribil de sexy;pe sensul celalalt o masina cu vreo 4 boi in ea,eu imi multumeam in gand ca mi s-o intiparit extrem de bine obiceiul sa pastrez distanta de franare oricat de incet ar merge fraierul dinaintea mea si cand,in sfarsit,am reusit sa opresc,vad cu groaza,in stanga mea o vaca.

Instant m-a apucat cheful de-o calda imbratisare pentru ala din fata ca m-a obligat sa opresc, descoperind totodata ca este ora cand vacile cuminti se duc la culcare si eu garantat n-am ce cauta in afara orasului.M-am calmat putin fiindca animala mai avea ceva pana sa ajunga in fata mea(cu putin noroc ne mai ajungand deloc fiindca o calcau alti soferi amabili :D ) si de-acu eram girofar sa-l evit pe nenea de pe contrasens care garantat o sa evite vaca,fara sa-l intereseze ca o sa intre in mine.Inca nu-l vazusem,dar presupuneam ca este acolo.

Cand o aparut,surpriza!Din cauza masinii aleia destul de mari din fata mea nu mi-a intrat prea mult pe banda si odata ce s-o vazut strecurat,pasagerul din dreapta s-a gandit ca ar fi bine sa educe oleaca vaca,de altadata sa nu mai stea in drum si nici intrun caz sa nu mai indrazneasca sa traverseze cand trec masini,cum a facut de data asta.Ei,si ce educatie poate sa dea un baiat unei vaci??Simplu: i-a tras o palma peste coarne.Asa in mers,de o ramas vaca socata iar la ultima privire acordata scutura din cap si mugea nefericita.
blog comments powered by Disqus