sâmbătă, 27 iunie 2009

Invitatie la discoteca

Azi iar am fost la plimbare asa ca iar mi-am umplut tolba cu povesti.Imi incep ziua de motociclit intr-un mare stil,la benzinarie.Dupa ce m-am uitat in toate directiile sa gasesc o pompa libera m-am dus bucuroasa la ea.Logic,nu m-o tinut mult bucuria ca imediat am vazut cum in spatele meu oprise alta masina cu minim doi baieti din aia.Extrem de insistenti,dupa moacele pe care le aveau.

De precizat ca,de cand mi-am umplut motocicleta de benzina,in cel mai stilat fel(adica pe exterior) nu mai pun mana pe furtunul ala rautacios.De regula chem pe careva si-i las lui onoarea.De data asta dura,asa ca am facut semn la un baiat de la masina din spate sa-mi puna benzina.Soferul, singurul mai frumusel,se uita tamp la mine...nu-i venea sa creada.Si de bou ce e,o ratat ocazia de a ma servi :D fiindca pasagerul blond din dreapta mi-o sarit in ajutor mai rapid.Ii fac instructajul intr-o maniera precisa(95,de o su' de mii) si-l las sa adoarma langa motocicleta mea(curgea tare greu benzina aia),timp in care ma bucuram de privelistea ce mi-o oferea soferul,ca era destul de frumusel.Si incepe conversatia:

-Da si mie numarul tau:)
-Cand oi fi curva pe centura:-L ma gandeam eu. Nu!...cum sa-l dau asa la oricine?sar eu speriata,cica.
-Ei,dar eu-s oricine?
-Nu,nu-l dau,insist sa fiu sigura ca nu patesc ca la tigan.Ca blondul era tigan.Si am senzatia ca e ala de m-o urmarit tot podul,acum cateva zile.

Vad baietii ca nu si nu,trec pe alte subiecte:
-Pe unde o iei?
-Incolo,ii raspund,aratand spre Magura.
-Aaa,pai acolo mergem si noi.In Sanduleni.Chiar, nu vii cu noi la discoteca?
-Eu?La discoteca?:O Ce sa fac acolo?o faceam pe-a copilul cuminte.
-Mergi cu noi:)
-Da-mi pace ca-mi shade bine in casa.Nu vreau sa dorm pe pres:D
Si iote-asa era eu sa vizitez discoteca in seara asta:)

Mai tarziu,unei muste i s-a parut ca a mea casca este teribil de comfortabila si s-o gandit ca ar fi bine s-o probeze.De mentionat ca musca era si cascadoare de fel.Mi-a intrat in mers,pe sub barbie.Fiind drumul mai liber,mi-am permis sa-mi trimit si eu mana dupa ea,s-o ia nitel la intrebari.Musca,rusinoasa de fel si speriata in momentul de fata s-a retras intr-un colt al castii. Mana a venit inapoi cu raspuns de la musca O sa ies si mi-am continuat drumul acompaniata de noua mea prietena:) Credeam eu.Dupa nici jumate de minut,musca deja isi facuse avant si o dat sa zboare dar probabil era de sex feminin fiindca nu mi-a vazut viziera.Prin urmare s-a izbit tare ea,apoi a cazut la mine pe motor si intr-un final,a luat-o vantul(adica Ambulanta mustelor)
blog comments powered by Disqus