vineri, 5 iunie 2009

Imi calci cainele!




Cred ca este deja unanim acceptat faptul ca Bucuresti este un oras in care se aduna toti nebunii de pe lume.Acolo vine tineretul la facultate(orasean,taran,nu conteaza...tot omul se duce), pitipoancele la shopping, tot felul de ciudati care se minuneaza de cine stie ce monument si toata lumea asta trebuie sa convietuiasca printre bucurestenii get-beget,mare parte dintre ei cu nasul pe sus,ferm convinsi ca provincialii le-au stricat orasul si personalitatile contemporane (politicieni, oameni de afaceri, vedete etc).Va dati seama ca toata harmalaia si galagia specifica orelor de varf se transfera in toate domeniile de activitate,mult amplificata,peste tot,nu doar in trafic cum este in alte orase.






Personal,am fost de doua ori in Bucuresti,dintre care o singura data am putut sa admir stilul de viata de pe acolo,dar m-am ingrozit.Sor-mea,in schimb,locuieste in orasul cela de cativa ani si,ceva mai recent a inceput sa mearga pe bicicleta(da, s-a bagat si ea printre nebuni). Logic, Bucuresti...locul unde ai aventuri chiar si ca pieton.In conditiile astea,dupa o zi grea,imi povesteste pe mess:






Era ieri o cucoana asa grasa ca de-abia incapea singura pe trotuar.Iar Bubico al ei ce sa faca? numai printre rotile mele.Tzipa aia ca ii calc cainele.
-Si tu o corectai "nu,doamna,il bat",incercam eu sa ghicesc finalul povestii.
-Ce fata?ca nici nu l-am atins... am pus frana de 4 ori!



Iaca asta e situatia prin Bucuresti.Cui ii trebuie,drum si distractie placuta.Cui nu,sedere placuta intr-un oras mai linistit :)
blog comments powered by Disqus