vineri, 12 iunie 2009

Bibliotecara si-a tras masina




Avand in vedere ca celalalt blog refuza cu desavarsire sa functioneze o sa povestesc inca o data treaba cu bibliotecara ca e ceva dragut si-i pacat sa uit.

In drumul spre scoala este la un moment dat o straduta,apoi o ditamai strada care trebuie traversata pentru a ajunge la alta straduta care,dupa cateva cotituri si piruete ma duce la destinatie.Ei,traversarea strazii aleia mari este cel mai periculos lucru pe care trebuie sa-l fac dimineata si ca sa scap de corvoada,o traversez in paralel cu vreo masina,lasandu-i soferului bucuria de a se asigura temeinic.

Am impresia ca si bibliotecarei ii e frica fiindca vineri stateam amandoua in paralel pe straduta asta mica si ne pandeam care pleaca prima pentru ca cealalta sa se tina dupa ea.Am vazut ca masina sta,m-am uitat de curiozitate inauntru sa stiu daca are rost sa ma iau dupa capul soferului(adica daca e femeie sau barbat la volan) cand o vad pe bibliotecara de la scoala ca isi admira unghiile proaspat vopsite,probabil.Am ajuns rapid la concluzia ca in dimineata asta trebuie sa ma descurc singura si am inceput sa imit farul din Alexandria,sa fiu sigura ca nimic n-o sa ma surprinda atunci cand o sa traversez strada aia.

M-am uitat in stanga,masinile tocmai veneau ca aveau verde la un semafor indepartat. Clar,trebuia sa stau cuminte.Spre bucuria mea,taman atunci au vrut niste pietoni sa traverseze si am zis ca pot sa ma strecor printre masini dar cand m-am uitat in dreapta,sa vad ce fac celelalte de pe alt sens de mers am vazut ca nu oprisera in acelasi timp cu astealalte.Ei,ghinionul meu,dar odata si o data tot or sa dispara astea de aici,ma gandeam eu visatoare Visul mi s-a indeplinit dar nu total. Masinile care mergeau inainte disparusera dar alea care faceau stanga de pe strada principala erau destule.Avand in vedere ca trebuia sa am grija de un singur rand de masini nu mi-am facut probleme si am zburat repede de pe straduta mea. Un pieton traversa strada pe trecerea din fata mea lucru ce a oprit masinile pe care trebuia sa le ocolesc.Eu am incetinit putin de politete,sa nu-l calc,m-am strecurat prin spatele lui si am fugit inainte sa apuce masinile sa se miste.

Pentru cine nu mai tine minte,pe straduta anterioara statea in paralel cu mine bibliotecara,care ma astepta sa trec eu prima.Ei bine,cum am plecat eu,o zburat si ea pe urmele mele incercand sa se strecoare odata cu mine.Atata ghinion a avut femeia ca eu am motocicleta,ea nu.Si cand m-am uitat in oglinda sa vad ce mai face am observat ca in incercarea de a se baga intre doua masini si un pieton(cum am facut eu) era sa faca accident,a primit claxoane suficiente cat s-o trezeasca si carne cat sa-i ajunga pana la Craciun.

Uite de-aia,dragi soferi,nu e bine sa va luati dupa capul motociclistilor,mai ales daca e vorba de trafic si dumneavoastra sunteti oleaca de sex feminin.
blog comments powered by Disqus