duminică, 14 iunie 2009

Atentie la carosabil:)

Aseara era destul de liber in oras si n-am mai tinut garda asa de sus.La un moment dat m-am nimerit(Dumnezeu stie cum) pe o straduta cu sens unic(aia,ma,din spatele Politiei!) si fiind goala ca in timpul asfaltarii i-am dat putin mai tare.Merg oleaca si vad la orizont,taman pe mijlocul drumului ceva maro cu alb.

Domne,o fi vreo punga sau gunoi,ceva.In orice caz,pare lunecos asa ca hai sa ocolim.Intre timp am redus si viteza,sa vad mai bine ce e.Avand in vedere ca am reusit sa confund un caine cu o punga batuta de vant,mi se pare normal sa incetinesc.Cand aproape sa ajung,vad o pisicuta zgribulita, mica cat un pumn,cu un deosebit simt al orientarii,ca fix pe mijlocul drumului s-a asezat:) Dupa ce m-am prins ce era,am luat masuri urgente de ocolire.Mai bine intram in masini decat in pisicuta.

Odata ce am scapat amandoua intregi,mi-o traznit ideea ca as putea s-o iau acasa si din moment ce statea asa cuminte pe mijlocul drumului,ar fi stat si la mine in geaca,pe motor.La o adica, gaseam eu vreun mester sa ma ia in spate cu tot cu pisica.In fine,am trecut mai departe,m-am dus tocmai in Margineni dar gandul tot la aia mica o ramas asa ca m-am intors,ce aveam sa fac? Dar,n-am mai gasit-o,spre norocul alor mei(cel mai probabil as fi dormit pe pres cot la cot cu ea, daca ma prindeau astia cu zgatia acasa).Macar o scapat vie,ca altfel gaseam pisica printata pe asfalt...ceva,acolo.In orice caz,mai bantui,poate o gasesc si o iau acasa:D

ps:Ba sor-mea,fii gagica de comitet si nu ma pârî! ;)
blog comments powered by Disqus