marți, 19 mai 2009

Tigani si OZN




Acum cateva zile,in cadrul unei plimbari,am fost nevoita sa trag pe dreapta si sa-mi cumpar ceva anume de la un chiosc din apropiere.Fiindu-mi incomod sa ma tot dezechipez si apoi sa ma echipez si auzind ca mai sunt altii care practica asa ceva,m-am dus la chiosc cu casca in cap.Doar muzica am oprit-o,am luat cheile in buzunar si am plecat la chiosc.De mentionat ca afara lumea era in tricou iar eu cu tricou,hanorac si geaca.



Cat asteptam umila sa-mi dea vanzatoarea niste atentie,sa-i pot povesti ce vreau,apare o tiganca (din aia serioasa,cu fusta dar frumusica de fel),un plod in carut si inca vreo doi,tot de rasa mai neagra.Se apropie ei,femeia ma studiaza din cap si imi zice socata:



-Haoleu,mancati-as,nu ti-e cald asa?

-Nu,ca pe motor e curent,ii raspund linistita.



Se mai uita o data lung la mine,mai face o inspectie din priviri din cap pana in picioare,se intinde sa vada ce e intre moaca mea si casca,apoi ma intreaba iar,de data asta cu mai multa mila decat mirare:


-Da mai ai aer in chestia aia?

-Da,uitati ca e loc destul sa intre,ii raspund femeii extrem de nedumerite.

-Stiu,ca te-am mai vazut prin Gheraiesti,parca,imi zice unul dintre tiganii de pe acolo,ganditor nevoie mare.

-Da,am mai fost.Eu am plecat.O zi buna!le-am raspuns si am fugit la motorisca mea.
blog comments powered by Disqus