marți, 12 mai 2009

Mai multe detalii

Avand in vedere ca,din cate am bagat de seama,inca n-au inteles toti ce vroiam sa spun prin articolul asta ,imi reformulez ideile si dau lamuriri colaterale.
  • Cel mai important lucru,in insemnarea respectiva dadeam niste sfaturi motociclistilor in legatura cu respectul oferit sau nu in trafic;sfaturi bazate pe experienta anterioara,nimic mai mult.Personal,in afara de unele tobe mult prea galagioase(din-alea care bubuie de intai AUZI si dup-aia vezi ca vine un motociclist) nu ma deranjeaza absolut nimic la fenomenul asta. Nici motociclistii,nici frezele lor,de regula nici felul in care merg...nimic.Atata doar ca nu sunt singura de pe strada,mai sunt si altii.Eu incerc pe cat posibil sa-i feresc si sa nu-i incurc fiindca n-am nimic cu ei,iar sfaturile din articol erau o idee ca sa-i fereasca si alti soferi.Cine a priceput bine,cine crede ca am ceva cu ei,ii critic sau alte treburi...ei bine,ciubucul lui. Nu asta a fost ideea.
  • Alta problema ridicata de cineva este daca ma cred motociclista.Avand in vedere ca a fi motociclist inseamna a conduce o motocicleta(cine nu ma crede n-are decat sa se uite in DEX) da,ma cred. Daca unii au impresia ca atunci cand cumpera jucaria pe doua roti brusc, se umplu de calitati,eventual se si maresc sau multiplica(dupa caz) organele sexuale n-au decat sa traiasca cu impresia asta.Pentru mine,motociclistii sunt oameni perfect normal si-i tratez egal cu toata lumea:nici nu ma iau aiurea de ei,dar nici nu-i admir.
  • Inca o framantare care o mai au unii este motivul pentru care mi-am cumparat motocicleta si daca o tin de fite.Mi-am cumparat-o ca asa am vrut eu.Mi-a placut foarte mult cum arata si suna un chopper de la semafor asa ca m-am hotarat sa-mi cumpar si eu unul.La inceput imi tineam mandra in garaj pentru ca-mi placea sa ma plimb cu ea.Si acu imi place,dar mai are alte scopuri de indeplinit.In primul rand,o iau in oras cu treburi, inclusiv la scoala,sa ma scutesc de niste drumuri ca pieton(nu sunt grasa,deci n-am remuscari).In al doilea rand,cand e pur si simplu foarte cald(afara sau doar la mine in geaca) ma racoreste.Nu ea in sine,ci curentul.In al treilea rand,daca as avea-o de fite care-i problema?Am cumparat-o cu banii mei,fac ce vreau cu ea.Pot s-o tin de fite,de foame,de somn,de casa...de orice,atata timp cat n-am facut rau nimanui ca s-o am.Nu stiu daca chiar o tin de fite,ca nu m-a preocupat problema.Imi place la nebunie sa plec la drum cu ea dar imi place si cand ma admira careva pe la semafor sau fac soferii ochii mari cand ma vad sau cand imi vorbesc oamenii frumos doar fiindca ma vad langa ea.Deci sa hotarasca altii de ce o am.
  • Si daca e vorba de fiecare cum si cat a mers,pot sa ma laud ca am incercat destule si am patit extrem de multe lucruri cu motocicleta.Am mers pe burnita,ploaie,vant puternic, asfalt ud(putin din fiecare, ce-i drept),cu castile in urechi,cu viteza,incet...in toate felurile.Am cu ce sa ma "laud" chiar si in fata alora care se simt mandri ca au avut accidente.Ei le-au avut pe bune,eu am reusit sa le evit(deci ciolanele mele inca nu fac greva) si,plus de asta,s-au creat situatii destul de comice.
Sper ca am lamurit lumea cu ce era de lamurit.Daca mai sunt alte intrebari,nu ezitati ca explic la toata lumea,pe interesul fiecaruia.