duminică, 26 aprilie 2009

Mi-a explodat oul:">



In prima zi de Pasti,cand toata familia ciocnea oua,al meu s-a nimerit cel mai tare deci,n-a reusit nimeni sa-l sparga.La urmatoarea masa,l-am luat pe acelasi si tot n-a reusit nimeni.Era clar,macar atat am si eu tare:oul.L-am pus deoparte si i-am spus lu' tata ca pe ala sa nu-l manance,ca e mare, e voinic si-i pacat de el.In vreo saptamana,adica azi,a reusit tata sa le termine pe toate,numai al meu ramasese.Si na,oul meu a aparut puternic trebuie sa dispara tot puternic,nu stricat asa ca in dimineata asta mi-am luat inima in dinti si am vrut sa-l mananc.



Mi-l aduce tata din frigider,il pune in farfurie,eu il analizez oleaca si dom'le,e prea rece.Nu pot sa-l mananc asa ca or sa ma doara dintii si o sa racesc.Si,na,unde puteam sa-l incalzesc?In cuptorul cu microunde,ca pe oricare alta mancare.Avand in vedere ca ma dor mainile daca le pun langa ceva rece,n-am mai curatat oul cela.L-am asezat frumos intr-o ditamai farfuria,l-am bagat gingas in cuptor,am setat sa stea acolo cuminte vreun minut,intra mama in bucatarie,se apuca de spalat de vasele si deodata se aude POC! dar nimeni nu s-a grabit sa vada despre ce e vorba.Pana la urma,de frica sa nu ia foc ceva,s-a dus mama,a oprit cuptorul si cand l-a deschis,sa moara de inima nu alta. Dupa ce ca mai avea destul de spalat,acum erau si bucati de ou,cu tot cu coaja(la pachet,2 in 1!) imprastiate prin cuptor.A tras aer in piept si a zis hotarata:


-Strangeti de aici!


Cum mama a zis,eu is alergica la treaba facuta in casa mea si alt om nu mai era prin zona,s-a apucat tata de strans,cele 2 bucati mai maricele de ou explodat urmand sa le mananc(trebuia sa inghit ceva,totusi si dura pana se gasea alta mancare mai putin... explozibila)
blog comments powered by Disqus