marți, 28 aprilie 2009

Dulcea mea masina



Intamplator,am vazut in seara asta la televizor,pe la noua, o prezentare a unei masini,de curse dupa cum arata, 100% ecologica.In mod normal,nu m-ar fi interesat dar mi-a atras atentia titlul: Masina dulce. Prima idee a fost ca e ceva despre vreun fitos care prefera masina in loc de nevasta dar am vazut o ciocolata pe ecran,m-am mai uitat oleaca si m-am prins.Era vorba despre o masina facuta din legume,cu scaun din soia si volan din morcovi,care mergea pe baza de ciocolata si,culmea, avea viteza maxima de 240 la ora.

Probabil aia care o facut-o vor ca pilotul sa se aseze curat in masina si sa se dea jos cu niste pantaloni cel putin originali si,tot probabil, vor sa lungeasca durata unei curse. Cu soferul nu-i bai, ca daca ii e foame,mai ia o gura de volan,ca tot e facut din morcovi.Inca un pic si iar un pic pana ramane fara directie si se uita uimit unde a disparut "colacul".

Sunt convinsa ca cei care au proiectat panarama aia de masina s-au gandit si la femei,desi in cadrul emisiunii n-am vazut sa prezinte ceva.Cea mai simpla adaptare pentru ele,totodata justificandu-le pozitia specifica la volan(calare pe el si perfect terorizate) este sa faca scaunul din morcovi si volanul de soia.Macar o sa inteleaga lumea de ce stau asa fixe in scaun.

In orice caz,m-as distra copios daca as vedea asa masina participand la cine stie ce raliuri serioase,cu morcovii,soia si cartofii(erau si din aia,dar nu mai stiu pe unde) fugind tare sa prinda masina din urma ca ii e frig si foame la pilot.Frig fiindca or sa dispara bucati din legumele care formeaza caroseria sau pur si simplu or sa treaca alti piloti pe langa asta cu masina ecologica si o sa rupa vreo' bucata din ea;si foame ca o sa zboare volanul prin gaurile alea.Dar na,daca lor le place o masina atat de ecologica... :)

ps:Imi pare ca pe Realitatea era,la o emisiune(deci nu la stiri)
blog comments powered by Disqus